گروه رینهازن و شرکت ترانسفورماتورسازی GANZ قرارداد همکاری دیجیتال سازی ترانسفورماتور امضا کردند.

شرکت ترانسفورماتور و ماشین دوار الکتریکی GANZ و گروه رینهازن یک همکاری نوآورانه را شروع کردند. این قرارداد در جهت توسعه و تولید ترانسفورماتورهای هوشمند امضا شد. شرکت GANZ به‌عنوان پیشرو در فناوری ساخت ترانس در مجارستان، در سال‌های اخیر راهکارهای دیجیتال نیز به مشتریان خود ارائه می‌کرد. با این قرارداد از پلتفرم ISM شرکت MR برای ارائه راهکارهای دیجیتال خود استفاده خواهد نمود.

در سال‌های اخیر تقاضا برای پایداری و دیجیتال سازی در صنعت برق همواره رو به افزایش بوده است. این قرارداد به دو طرف کمک می‌کند در زمینه تولید ترانس‌هایی با بهره‌وری و پایداری بیشتر در دنیا پیشرو باشند.

گروه رینهازن و شرکت ترانسفورماتورسازی GANZ قرارداد همکاری دیجیتال سازی ترانسفورماتور امضا کردند

دیجیتال سازی ترانسفورماتور؛ برنامه شرکت GANZ

جان پرینس مدیر عامل شرکت GANZ این مرحله را به شرح زیر توضیح می دهد: “روند بزرگ کربن زدایی و دیجیتالی شدن به فناوری برق رسیده است. منابع انرژی تجدید پذیر، شبکه های فرّار، زیرساخت های قدیمی و افزایش فشار هزینه بر اپراتورها نیازمند رویکردهای جدیدی برای مدیریت دارایی هستند. ما در حال تجربه یک روند رو به افزایش تقاضا برای سنسورها و سیستم‌های رتبه‌بندی برای ترانسفورماتورهای جدید هستیم. و اگر می‌خواهیم در خط مقدم تولیدکنندگان باشیم، باید روی پیشرفت‌های جدید کار کنیم و به دنبال راهکار‌های جدید باشیم.

ما می‌خواهیم در میان‌مدت چیزی بیش از یک ترکیب‌کننده سیستم‌ها باشیم. ما در نظر داریم به مشتریان خود راهکارهای برتر اتوماسیون و دیجیتالی سازی را ارائه دهیم. این مسیر را با داده‌های کامل و ارتباطات جامع، بر اساس تخصص عمیق خود در مدل سازی حرارتی، طراحی اکتیو پارت، کاربری و شرایط آب و هوایی موردنیاز مشتری و… طی خواهیم کرد. این موضوع نیاز به یک اکوسیستم خلاقانه دارد. در جستجو برای یک پلتفرم اتوماسیون و دیجیتال سازی مقرون به صرفه، قابل اعتماد و پایدار ما سیستم ISM شرکت MR را پیدا کردیم.

سیاست شرکت MR

سیستم ISM (ماژول هوشمند) از یک سخت افزار قوی و ماژولار و یک سیستم عامل نرم افزاری برای ترانسفورماتور تشکیل شده است. یورگن آخ، مدیر بخش اتوماسیون شرکت MR می‌گوید: “معقول نیست برای هر ماژول یا پارامتر فیزیکی زیرسیستم‌های مختلف را به طور مداوم روی ترانس نصب کنیم و داده‌ها و ارتباطات آنها را جداگانه تنظیم کنیم. من متقاعد شده‌ام که سازندگان ترانسفورماتور با تغییر نقش خود به عنوان ارائه‌دهندگان راهکار می‌توانند یکپارچه‌سازی زیرسیستم‌های مختلف را پیش ببرند. در این مرحله، فرصت بسیار خوبی برای آنها وجود دارد تا از مدل‌های تجاری قبلی خود فاصله بگیرند و موقعیت متمایزتری ایجاد کنند.

سال گذشته، ما یک بخش تجاری برای همکاری با سازندگان ترانسفورماتور در جهت طراحی مشترک انواع جدیدی از زنجیره ارزش‌ها تاسیس کردیم. ما نقش خود را به عنوان یک مدیر پیچیدگی درک می کنیم و پلتفرم ISM خود را با تمام عملکردها و کاربردهای اساسی و با قیمت های جذاب ارائه می‌دهیم. هدف ما ایجاد یک استاندارد در بازار و سپس یک موقعیت برد-برد برای اپراتورها، سازندگان ترانسفورماتور و MR است. ما متقاعد شده‌ایم که ترانسفورماتورهای هوشمند نه تنها در نقاط حساس شبکه مفیدند، بلکه بخشی از راهکار شبکه های آینده نیز هستند.”