شرکت MR به‌عنوان شرکت پیشرو در تولید محصولات نوآورانه، همواره سعی دارد آخرین اطلاعات و فناوری‌ها را در اختیار فعالین صنعت ترانسفورماتور قرار دهد. وبینار اثرات اقتصادی افزایش طول عمر ترانسفورماتورهای قدرت یکی از این راهکارها است.

با توجه به اینکه در سال‌های اخیر در تمامی صنایع، داده و اطلاعات نفش محوری پیدا کرده است، مطالعات آماری دقیق‌تر به متخصصین کمک می‌کند تا دارایی‌های خود را به بهینه‌ترین شکل ممکن مدیریت کنند. مدیریت مالی و سرمایه، افزایش طول عمر، کاهش حوادث و خروج از مدار، بهره‌برداری بهینه و مواردی از این دست، دغدغه‌های مدیران و کارشناسان برق هستند.

در این وبینار که به میزبانی شرکت MR برگزار می‌شود مارک فوآتا، دبیر کارگروه A2 موسسه سیگره، اطلاعات بسیار ارزشمندی را ارائه می‌کند. اطلاعاتی که در این وبینار ارائه می‌شود، نتیجه فعالیت گروهی 40 نفره از متخصصین است که در نشریات CIGRE نیز منتشر خواهد شد.

نکته بسیار مهم اینکه در این گروه نمایندگانی از شرکت‌های سازنده ترانسفورماتور و تجهیزات آن، مشاوران، بهره‌برداران و افراد دانشگاهی حضور داشتند. این گروه داده‌های بسیار گسترده‌ای از نقاط مختلف دنیا را بررسی و تحلیل کرده و نتایج آن در قالب این وبینار منتشر می‌شود.

با توجه به محتوای ارزشمند و به منظور دسترسی متخصصین ایرانی به آخرین اطلاعات، شرکت انرژان این وبینار را ترجمه و زیرنویس کرده است. مشاهده این وبینار به همه متخصصین حوزه ترانسفورماتور توصیه می‌شود.

وبینار اثرات اقتصادی افزایش طول عمر ترانسفورماتورهای قدرت

 

در صورت نیاز شرکت‌ها و صنایع ایرانی، شرکت انرژان آمادگی دارد تا با همکاری متخصصین شرکت MR، تحلیل‌های لازم را در اختیار آنها قرار دهد. به همین منظور می‌توانید از طریق اطلاعات موجود در صفحه تماس با ما، با همکاران با در ارتباط باشید.