وبینار تایپ تست تپ چنجرهای تحت بار با ارائه دکتر اشتروف

دکتر توماس اشتروف حدود 18 سال پیش به عنوان مدیر پروژه وارد MR شد. سپس مدیر برنامه‌ها و عملکردها شد و در حال حاضر نیز مسئول ارزیابی و تایید محصولات در دوره تست آنها است. برجسته‌ترین بخش تجربیات کاری وی، مدیریت پروژه ساخت آزمایشگاه جدید MR بود؛ آزمایشگاهی که تنها نمونه موجود در نوع خود در دنیا است.

دکتر اشتروف می‌گوید «از بودن کنار تپ چنجرها حس خیلی خوبی دارم، چون در این زمینه بیش از 20 سال تجربه دارم.» او معتقد است در سال‌های اخیر پیشرفت‌های بسیار خوبی در این حوزه شکل گرفته و فناوری انرژی به اندازه کافی به‌روز شده است. از نظر دکتر اشتروف، شرکت MR، برای یک تکنسین به طور ویژه‌ای جذب کننده است چون در آنجا کارها به شدت بر روی فناوری متمرکز است. او می گوید MR رهبر فناوری‌های تپ چنچر در دنیا بوده و تیم او نیز همیشه در جستجوی چالش‌های جدید فناوری در آینده خواهد بود.

دکتر توماس اشتروف

محتوای وبینار

وبینار تایپ تست تپ چنجرهای تحت بار در روز دوشنبه 24 شهریور 1399 برگزار شد. موضوع اصلی این وبینار، ارزیابی عملکرد تپ چنجرهای تحت بار در تایپ تست‌های مربوطه بود. یکی از مهمترین نکاتی که در وبینار به آن اشاره شد نحوه ارائه نتایج تایپ تست است. استاندارد IEC در خصوص نحوه ارائه نتایج ملزوماتی دارد که در ادامه به چند مورد آن اشاره می‌شود.

1.ارائه اسیلوگرام در تست سوییچ زنی

در این تست اسیلوگرام‌های مربوطه باید در بازه‌های مشخص در طول تست مقایسه شده و مشخص شود که تغییر قابل توجهی در عملکرد تپ چنجر به‌وجود نیامده است. 20 اسیلوگرام در ابتدای تست و 20 اسیلوگرام بعد از هر 25 درصد تعداد سوییچ زنی گرفته می‌شود (در مجموع باید 100 اسیلوگرام داده شود).

 

2.ارائه عکس در تست سوییچ زنی

در تست سوییچ زنی باید عکس کنتاکت های خلا بعد از عملیات سوییچ زنی ارائه شود.

 

3.ارائه میزان ویسکوزیته روغن در تست مکانیکی

در تست مکانیکی، ویسکوزیته روغن باید در دمای منفی 25 درجه ارائه شود.


دریافت فایل‌های مرتبط

در این وبینار 2 گزارش تایپ تست توسط دکتر اشتروف ارائه شد. یکی از آنها مربوط به تست سوییچینگ و گزارش دیگر مربوط به تست مکانیکی تپ چنجرهای تحت بار است. شما می‌توانید صفحات اولیه این 2 گزارش و همچنین فایل ارائه دکتر اشتروف (به صورت دمو) را از طریق لینک‌های زیر دریافت نمایید.

 

نمونه گزارش تایپ تست سوئیچینگ                       نمونه گزارش تایپ تست مکانیکی

 

چنانچه به اطلاعات بیشتر و نسخه کامل این گزارش‌ها و فایل ارائه نیاز دارید می‌توانید با تکمیل فرم زیر درخواست خود را برای ما ارسال نمایید.