ارتباط نزدیک‌تر و هماهنگی موثرتر با مشتریان شرکت MR در ایران، یکی از اهداف ما در شرکت انرژان است. در همین راستا و با بهبود وضعیت کرونایی، جلسات حضوری و بازدید از سایت مشتریان به ما کمک خواهد کرد تا خدمات با کیفیت‌تری به مشتریان خود ارائه کنیم. به طور کلی در این بازدیدها دو موضوع مورد توجه قرار می‌گیرد. موضوع اول بازدید از محصولات شرکت MR مثل تپ چنجرهای تحت بار، فیلترهای روغن تپ چنجر، ترمومترها و سایر تجهیزات و ارزیابی وضعیت آنها است. پس از انجام این ارزیابی، پیشنهاداتی برای بهره‌برداری بهتر از این محصولات به مدیران و کارشناسان شرکت‌ها ارائه داده می‌شود.

موضوع دوم نیز برگزاری جلسات مشترک با مسئولین و مدیران برق شرکت‌ها است. در این جلسات علاوه بر معرفی آخرین محصولات و خدمات شرکت MR، راهنمایی و مشاوره در خصوص محصولات موجود نیز در اختیار مشتری قرار داده می‌شود. همچنین چالش‌ها و دغدغه‌های بهره‌بردار به دقت شنیده می‌‌شود تا راهکار‌ مناسب برای حل این چالش‌ها انتخاب شود.

در هفته گذشته نیز همکاران ما با حضور در شرکت‌های محترم فولاد پاسارگاد و فولاد هرمزگان، هماهنگی‌های لازم برای پروژه‌های در حال اجرا و آینده این شرکت‌ها را انجام دادند. همچنین دریافت بازخورد از مشتریان در مورد محصولات گروه رینهازن و میزان رضایتمندی از خدمات این شرکت مورد بررسی قرار می‌گیرد. این بازخوردها تحلیل و بررسی می‌شوند تا ارتباط میان شرکت‌های MR، انرژان و مشتریان به بهترین شکل ممکن برقرار باشد.

 

از تمامی پرسنل و همکاران این دو شرکت محترم به‌ویژه بخش برق و انرژی، بابت میزبانی صمیمانه سپاسگزاریم.