شرکت MR برای تعامل بهتر با مشتریان، پلتفرم ارتباط با مشتری myReinhausen را ایجاد کرده است. این پلتفرم به شما کمک می‌کند که تجهیزات MR را که بر روی ترانسفورماتورها نصب شده‌اند، مدیریت، پایش و کنترل کنید. این پلتفرم با جمع‌آوری داده‌ها، یک مرجع یکتا از داده‌ها می‌سازد تا کاربران بتوانند به سادگی به همه اطلاعات در طول زمان دسترسی داشته باشند. از سویی دیگر، هوش مصنوعی به کار رفته در این پلتفرم با توصیه‌های مبتنی بر داده و هشدارهای به موقع، به کاربران در مدیریت داده‌ها کمک خواهد کرد. هم‌چنین در صورت نیاز، یک خط ارتباطی مستقیم با کارشناسان MR ایجاد می‌کند تا بتوانید ارتباطی موثرتر برقرار کنید.

هدف اصلی پلتفرم ارتباط با مشتری myReinhausen ایجاد تعامل مؤثر با مشتریان در طول مدت پروژه است، به این معنا که شرکت MR از زمان معرفی محصول تا ارائه خدمات پس از فروش، با مشتریان همراه خواهد بود و این ارتباط هرگز گسسته نخواهد شد.

myEquipment ، بخش مدیریت مرکزی ترانسفورماتورها

بخش myEquipment به شما نشان می‌دهد که کدام یک از قطعات MR در کدام یک از ترانسفورماتورها و در کدام مکان‌ها نصب شده‌اند. هم‌چنین می‌توانید از این بخش، فایل‌ها را به روزرسانی کنید، به دفترچه‌های راهنما دسترسی داشته باشید و درخواست‌های خود را ثبت کنید.

بخش مرکزی مدیریت ترانسفورماتورها

توصیه‌های هوشمند در پلتفرم myReinhausen

mySelfservices در این پلتفرم وظیفه بررسی دائمی وضعیت تپ چنجرها را برعهده دارد. هم‌چنین به‌روزرسانی‌ها از این بخش انجام شده و به طور مرتب آپدیت‌های جدید نرم‌افزارهای ETOS و ISM از این قسمت پیگیری می‌شود.

کاربران می‌توانند همه به‌روزرسانی‌ها را به طور مستقیم از بخش mySelfServices دانلود کنند، علامه بر این، از طریق بخش myServices نیز درخواست‌های خود را برای تعمیر و نگهداری ثبت کنند.

توصیه های هوشمند

جیسون کینان، سرپرست برق بخش ذوب شرکت COMMERCIAL METALS COMPANY می‌گوید: “ تا کنون تجربه ما از این سیستم، باورنکردنی بوده است. این پلتفرم به ما این امکان را می‌دهد که یک فضای یکتا برای نگهداری سوابق و جزییات مربوط به شرایط نگهداری داشته باشیم. این سیستم، تمرکز زیادی روی آسان کردن تجربه کاربری دارد. همچنین به عنوان یک مدیر، به من این امکان را می‌دهد که با کلیک روی یک دکمه، یک نمای ۳۰ هزار فوتی از دستگاه‌ها داشته باشم. یکی از بهترین قابلیت‌های این سیستم این است که شما می‌توانید تاریخچه یک دستگاه خاص را مشاهده کرده و آن را چاپ کنید. در دسترس بودن این ابزارها، کارایی را بیشتر و عیب‌یابی را آسان‌تر می‌کند .”

مستندسازی

مستندسازی جزییات، می‌تواند تحول بزرگی در مدیریت و کنترل ابزارها ایجاد کند. پلتفرم myReinhausen این مهم را برای مدیران فراهم می‌کند. کاربران OEM در بخش myOrders می‌توانند کلیه مدارک مربوط به سفارشات و پیشنهادهای خود را مشاهده و مدیریت کنند. هم‌چنین اپراتورها می‌توانند از بخش myLibrary به دستورات و مدارک فنی قطعات MR دسترسی داشته باشند. علاوه بر این، این امکان وجود دارد که فایل‌های لازم را در پلتفرم آپلود کرد و آن را به مکان‌ها، ترانسفورماتورها و قطعات مربوطه اختصاص داد.

مستندسازی

سفارش خدمات

کاربران پلتفرم myReinhausen می‌توانند در بخش myServices دیدی جامع از خدمات ارائه شده توسط MR پیدا کنند. برای مثال اطلاعات کاملی از خدمات مانند OLTC یا TESSA FLEETSCAN 2D در این بخش وجود دارد. هم‌چنین ارائه و معرفی محصولات جدید نیز در این بخش انجام می‌گیرد. برای مثال ECOSENSE اولین محصولی است که به صورت آنلاین عرضه می شود. بطبع در این پلتفرم، امکان درخواست خدمات به صورت آنلاین برای کاربران وجود دارد.

سفارش خدمات

پشتیبانی مستقیم در پلتفرم myReinhausen

بخش myDigitalAssistant یک کانال ارتباطی ساده میان با کاربران است. شما از این طریق می‌توانید به صورت مستقیم با کارشناسان MR ارتباط بگیرید و پاسخ سؤالات خود را به صورت مستقیم دریافت کنید.

علاوه بر این، سؤالات پرتکرار نیز توسط هوش مصنوعی به شما پاسخ داده خواهد شد. این به این معناست که سؤالات شما توسط MR هرگز بی‌جواب نمی‌ماند و شما می‌توانید پاسخ همه سؤالات خود را در کوتاه‌ترین زمان به دست آورید.

.

منبع: Everything at a Glance with one Click